kdm

Adam Gorzkiewicz adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl
Wto, 5 Mar 2002, 00:59:43 CET

Dnia sob 2. marzec 2002 15:45, adasi w grubno.da.ru napisa?:
> Czy ktos kto uzywa kdm  moglby sprobowac zalogowac sie jako root? Nie
> udaje mi sie to niestety... Zmienilem w /etc/X11/kdm/kdmrc
> Allow{blablabla} na true a mimo wszystko on uparcie twierdzi ze root nie
> moze sie zalogowac
> WK
(...)
W kdmrc sa dwie sekcje w któtrych trzeba to przerobiz na "true": [X-*-Core]
 i [X-:*-Core]
Tylko ... po jaka cholere logowac sie do kde jako root?

--
AdGor
adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl