poldek i download-only ...

Dariusz Włodarczyk milley w mahle.pl
Wto, 5 Mar 2002, 11:27:33 CET

Witam,

Dnia 5 marca 2002 (10:35:01)
radzio w student.ii.uni.wroc.pl naskrobal w temacie "poldek i download-only ...":

rsiuwp> poldek --upgrade-dist --fetch=/katalog/z/rpmami

no to by bylo mniej wiecej to...

mniej wiecej poniewaz w apt moge dac na poczatek

apt-get dist-upgrade -d

co spowoduje sciagniecie pakietow

potem np. zatrzymac sobie httpd (co by dziesiatkow restartow nie
robil po upgradzie kazdego modulu)
i wykonac

apt-get dist-upgrade

i wtedy apt skorzysta z tego co sciagnal i zainstaluje te pakiety
ktore juz sa na dysku.

Teoretycznie w poldku tez byloby to mozliwe (tak mysle i chyba tak
jest) ale kombinacji chyba znacznie wiecej do tego potrzebne

Moglby mnie ktos oswiecic w tym temacie ?

Wiem ze moge sobie wylaczyc httpd dac poldek --upgrade-dist i poczekac az posciaga wsio i
poinstaluje ale wolalbym zeby httpd bylo wylaczone tylko na czas
instalacji a nie sciagania

I jeszcze jedno
Czy nie mozna by podczas --upgrade-dist wylistowac co tez tam bedzie
upgradniete i poczekac na decyzje czy kontynuowac czy nie (znowy
analogicznie jak w apt-get ?

--
pozdrawiam,
milley