DirectConnect

Leszek Szczepanowski Leszek_Szczepanowski/HeadQ w netia.pl
Śro, 6 Mar 2002, 07:20:06 CET

Paweł Gołaszewski wrote:

> Apropos autora , pana Kuznetsov'a... to jego "dokumentacja" jest ekhm...
> rewelacyjna. Polecam dokument README.iproute2+tc w pakiecie iproute2...
> Aha - ten pan to rozumie (wbrew temu co ktoś tutaj sugerował), po prostu
> dla niego to jest tak proste, że nie ma tu czego tłumaczyć...

Wiesz, masz racje. Z tym ze takie podejście tego pana do dokumentacji
swojego dzieła,
jest po prostu żałosne. Jak on myśli, że każdy użytkownik Linuxa zna C to
się grubo myli.
Owszem byłoby dobrze, gdyby każdy znał. Ale są ludzie o różnym stopniu
pojętności.
Ja np. znam Pascala strukturalnego, ale za cholerę nie umiałem nigdy
zrozumieć
abstrakcyjności obiektów Pascala. A C jest niestety nie na mój umysł i coż
ja mogę
na to poradzić. Dlatego oczekuję dokumentacji, dzięki której moja wiedza o
Linuxie
jest może więcej niż przeciętna, zawsze niewystarczająca w ogólności, ale
dla mnie
samego jest OK. Bo autorzy zrobili dokumentację :)
--
RBN Poludnie
Leszek.Szczepanowski w netia.pl