RedHat -> PLD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 6 Mar 2002, 12:35:05 CET

On Wednesday 06 March 2002 13:32, you wrote:
[...]
> Dzięki za odpowiedź... Chyba narazie poczeka ten RH... Nargorsze jest
> to, że stoi on na routerze, więc jak tam padnie sieć, to już amen ...
> Pozostałe kompy chodzą już na PLD, ino mi się ten router ostał ...  Jak
> znajdę chwilkę czasu, to z nim powalczę ... Najbardziej zależało mi na
> tych nieszczęsnych rc-scripts'ach ... bo jakby one coś skopały, to
> jestem ugotowany.
A nie masz możliwości zrobienia obrazu dysków z tego kompa na jakimś innym
sprzęcie, "pomieszać" na tym drugim kompie off-line, a potem po prostu:
1. kożystając z nowo nabytego doświadczenia wykonać to samo na routerze
albo
2. na krótko zastopować router, przegrać na niego obrazy dysków już po
upgradzie i go wystartować (powinno się udać z ewentualną małą pomocą
dyskietki startowej).
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537