RedHat -> PLD

Zbigniew Krzystolik zbyniu w dsi.agh.edu.pl
Śro, 6 Mar 2002, 13:11:10 CET

Mniej wiecej Wed, Mar 06, 2002 at 12:48:44PM +0000, zainteresowany Robert Grabowski rzekl:
> To już chyba najlepiej zrobic backup config && format && install &&
> restore config ... W sumie to dużo usług nie mam:

zdecydowanie tak będziesz miał najsensowniej, bo:
> squid
jeśli chodzi jako zwykły cache, to nie musisz mieć go (zapewne) cały czas online
> http
pewnie nikt Ci głowy nie urwie jak zniknie na godzine
> dns
jesli głównie jako cache, to zawsze możesz klientów wysłac do innego dnsa, bo masz
> dhcp
które się banalnie konfiguruje
> masq
j.w.

Sądzę, że jesteś to w stanie zrobić b. szybko. A jajco zawsze możesz sobie z tego RH wziąć,
jak masz tam jakieś specyficzne bajery; tak żeby nie robic jeszcze na tę okoliczność przestoju.

--
Zbyniu