RedHat -> PLD

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Śro, 6 Mar 2002, 15:10:14 CET

Zbigniew Krzystolik wrote:
> Mniej wiecej Wed, Mar 06, 2002 at 12:48:44PM +0000, zainteresowany Robert Grabowski rzekl:

> zdecydowanie tak będziesz miał najsensowniej, bo:

> jeśli chodzi jako zwykły cache, to nie musisz mieć go (zapewne) cały czas online

> pewnie nikt Ci głowy nie urwie jak zniknie na godzine

> jesli głównie jako cache, to zawsze możesz klientów wysłac do innego dnsa, bo masz

> które się banalnie konfiguruje

> j.w.

Ja wiem, że to jest wszystko proste -- bo sam to robiłem :) W zasadzie
chodzi mi o vpnd ... Nie znalazłem rpm'a pod redhata, a to już jest
wystarczający dla mnie powód, aby w końcu router zmienił wyznanie z RH
na PLD. Mogę wszystko zrobić w weekend ... wtedy nikt mi głowy nie urwie
... Zacząłem ten wątek, bo wydawało mi się, że przejście z RH na PLD
jest płynne -- podmiana pakietów ... Sugerowałem się wypowiedziami
ludzi, którzy pisali, że mają RH podrasowanego PLD ... Wiem, że kiedyś
była taka możliwość ... Czeka mnie więc instalacja ... Ale ma to również
dobre strony -- zobaczę jak wygląda nowy instalator  :) Jeszcze raz
dzięki za odpowiedzi ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.