RedHat -> PLD

Zbigniew Krzystolik zbyniu w dsi.agh.edu.pl
Śro, 6 Mar 2002, 14:27:51 CET

Mniej wiecej Wed, Mar 06, 2002 at 02:10:14PM +0000, zainteresowany Robert Grabowski rzekl:

> Ja wiem, że to jest wszystko proste -- bo sam to robiłem :) W zasadzie
> chodzi mi o vpnd ... Nie znalazłem rpm'a pod redhata, a to już jest
> wystarczający dla mnie powód, aby w końcu router zmienił wyznanie z RH
> na PLD. Mogę wszystko zrobić w weekend ... wtedy nikt mi głowy nie urwie

łeee, to ja myślałem, że musisz to w moment na nogi postawić  ;-)

> ... Zacząłem ten wątek, bo wydawało mi się, że przejście z RH na PLD
> jest płynne -- podmiana pakietów ... Sugerowałem się wypowiedziami
> ludzi, którzy pisali, że mają RH podrasowanego PLD ... Wiem, że kiedyś
> była taka możliwość ...

Była, ja miałem np /etc/rc.d/init.d/functions i functions.pld, do tego
podrasowane skrypty startujące demony, i ta śmieszna hybryda chodziła
jak złoto. Tyle, że szkoda sobie taką robotę narzucać, skoro instalacja
od nowa zajmie mniej czasu,  no i dostaniesz lepszy system...

> Czeka mnie więc instalacja ... Ale ma to również
> dobre strony -- zobaczę jak wygląda nowy instalator  :)

hmm, no jak tam kto lubi - ja wolę rpm-a, skrypty shella i vim'a

--
Zbyniu