RedHat -> PLD

Śro, 6 Mar 2002, 15:10:02 CET

On Wed, 6 Mar 2002, Robert Grabowski wrote:

> Witam!
>
>     W jaki sposób bezboleśnie przejść z RH na PLD? Chodzi mi o podmianę
> sporej ilości pakietów, ale z powodu zależności będę musiał doinstalować
> kilka rzeczy (rc-scripts)... Które z pakietów b. kolidują z RH.

Robi się to dość prosto:
1) ściagasz pakeity PLD do katalogu foo,
2) robisz w nin podkatalog bar,
3) przenosisz do tego katalogu pakiet rpm,
4) wykonujesz "rpm -Uvh bar/*"
5) to czego brakuje rpm-owi do uupgrade przenosizsz z katalogu foo do
   foo/bar,
6) powtarzasz do skutku skok do punktu 4,
7) instalujesz apt-a,
8) żeby dokończyć przejscie wykonujesz "apt-get update; apt-get
   dist-upgrade -y".

Sam to rbiłem kilkanaście razy. Moze się zdażyć że w kilku miejscach
jeszcze cos pzreszkadza i wtedy zgłaszasz co to jest to się to poprawi w
zasobach dystrybucyjnych.
Minimalny zbiór pamkietów żeby przejść do punktu 7 przy instalacji RH max
to około 250 pakietów.

kloczek