Galeon (Mozilla) i java

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 6 Mar 2002, 23:44:23 CET

On Wednesday 06 March 2002 23:34, you wrote:
[...]
> Szkoda zachodu. Pakiet do javy 1.4.0 jest dawno przygotowany do
> zbudowania, ale zabrania nam tego licencja, w ziązku z tym musisz go
> sobie sam zbudować. A jak go sobie zbudujesz to zobaczysz tam piękny
> pakiecik z pluginem do galeona/mozilli który nawet dobrze działa :)
> ps. pakiet buduje się z pliku java-sun.spec
Zapuściłem budowanie z cvs-a. Wlaśnie builder ciągnie binarkę j2sdk.
Ciekawe, czy mi wystarczy na to twardziela (300 megsów wolnego). To, co mam
to jeszcze 1.3.0, ale samo jre. Zbudujemy, zobaczymy :-)
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537