supermount i kernel 2.4.18

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Czw, 7 Mar 2002, 09:32:16 CET

On Thu, 7 Mar 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wogóle używanie supermounta kłuci się już ze zdrowym rozsądkiem.

No tak zapomniałem, co kiedyś na p.c.o.l.'u kloczek pisał o supermount.
Lepiej było się nie odzywać ;) A'propos nie używam ani jednego ani
drugiego, jako purysta konsolowy wolę poklepać. Ale nie widzę też nic
złego w tym, że pld-user chce popsuć swoją dystrybucję, nakładając pacze
na kernela według jego uznania.

A'propos paczy to istnieje bardzo fajny pacz na linksa 0.96, po którym
można np.: links -dump -dump-codepage iso-8859-2 %f i na wyjściu mamy
piękne iso. Może by go tak dołączyć? No jeśli udeżam w lynxowych purystów
to przepraszam, ale o woiele lepiej wygląda output z linksa pod mc niż z
lynxa.

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]