Jak się instaluje tochromolone dystrybucyjne jądro? ( ciutkę długie )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 7 Mar 2002, 21:48:33 CET

On Thursday 07 March 2002 21:43, you wrote:
[...]
> Moim zdaniem to problem ze startem zmodularyzowanego jądra z partycji
> logicznej na partycji rozszerzonej.
> Jak jest kompilowane to niedystrybucyjne jądro? Wykorzystuje initrd,
> itp.?
Nie, niczego takiego. Po prostu wkompilowałem ide i ext-y do kernela,
reszta się łąduje z modułów z zamontowanego filesystemu.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537