Jak się instaluje to chromolone dystrybucyjne jądro? ( ciutkę długie )

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 8 Mar 2002, 02:45:52 CET

On Fri, 8 Mar 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Wygląda na to jakby kernel po inicjaji i przy prbie montowania nie
> wiedział co to romfs, albo plik obrazem ramdysku był uszkodzony.
Kernel wiedział co to romfs. Ale i tak nie mógł nic z tym zrobić, bo... w
lilo.conf mialem ustawione ramdisk=0 (zabytek jeszcze z czasów RedHat-a
czyli mniej więcej sprzed 2, może nawet 3 lat). To nie miało prawa
działać, a ja nie powinienem był pytać, tylko sprawdzić najpierw dokładnie
konfigurację. Ale na ten pomysł wpadłem już po wywołaniu burzy. Dobrze, że
przynajmniej sam to znalazłem ;-) Twoje motto, to o tych problemach,
bardzo się w tym przypadku sprawdziło.

                                                                Łukasz Maśko
--
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                      Registered Linux user #61028
                                                              ICQ# 146553537