dziwne problemy z http

Radosław Kintzi pld w vbox.prv.pl
Sob, 9 Mar 2002, 11:18:56 CET

Mam dwa kompy w sieci. Jeden na sdi drugi isdn u konkurencji. Na oby dwóch
świerze (może tygodniowe) PLD. Postanowiłem przeciągnąć między nimi dwa
pliki (z pierwszego na drugi), wybrałem protokół http. No więc wget:
http request send; awaiting responce.... W między czasie połączyłem
się z uczelnianym komputerem i przez niego przeciągnąłem plik do siebie
(wgetem, żeby nie było). A pierwszy wget? - dalej: awaiting responce....
No więc dalej: curl :(, links :(, lynx :(, galeon (o ten zadziałał!!!),
opera :(znowu buuu), telnet (coś tam odbieram, można założyć, że działa).
Co jest? Co o tym myśleć?

Żeby było jeszcze lepiej to wszystkie te przeglądarki/programy działają
bez zarzutu, gdy uruchomie domowego kompa na jaju 2.4.7-1 (starym
dystrybucyjnym).

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>