dziwne problemy z http

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Sob, 9 Mar 2002, 11:49:01 CET

On Sat, 9 Mar 2002, Radosław Kintzi wrote:

> Mam dwa kompy w sieci. Jeden na sdi drugi isdn u konkurencji. Na oby dwóch
> świerze (może tygodniowe) PLD. Postanowiłem przeciągnąć między nimi dwa
> pliki (z pierwszego na drugi), wybrałem protokół http. No więc wget:
> http request send; awaiting responce.... W między czasie połączyłem
> się z uczelnianym komputerem i przez niego przeciągnąłem plik do siebie
> (wgetem, żeby nie było). A pierwszy wget? - dalej: awaiting responce....
> No więc dalej: curl :(, links :(, lynx :(, galeon (o ten zadziałał!!!),
> opera :(znowu buuu), telnet (coś tam odbieram, można założyć, że działa).

Miałem kiedyś podobne problemy, konkretnie przy połączeniu
sdi-sdi. ssh i telnet działały zazwyczaj dobrze, chociaż np. przy
uruchamianiu mc połączenie "zawieszało" się. ftp/http/scp "zacinały" się
od razu. O dziwo połączenie się z w95 zza masq. ze zdalnym kompem szło jak
burza.
Pomogło zmniejszenie mtu na interfejsie ppp0.

> Co jest? Co o tym myśleć?
>
> Żeby było jeszcze lepiej to wszystkie te przeglądarki/programy działają
> bez zarzutu, gdy uruchomie domowego kompa na jaju 2.4.7-1 (starym
> dystrybucyjnym).

To już nie bardzo się zgadza z moim problemem, ale może te kernele jakoś
różnie to mtu inicjalizują.

Andrzej Szombierski
anszom w v-lo.krakow.pl / qq w kuku.eu.org / anszom w klub.chip.pl