Problem z wieszajacym sie kde z PLD ra (iso z 15.02.02)

DJ UrBaN djurban w tenbit.pl
Nie, 10 Mar 2002, 18:41:13 CET

Witam,
Mam problem z kde 2.2.2 (ale z 2.2.1 tez tak bywalo), mianowicie w pewnych
(chyba losowych) momentach zawiesza sie bez zadnego zapisu w logach, ani nic,
caly system nie odpowiada, klawiatura nie dziala, a kursorem wprawdzie moge
ruszac. ale nic poza tym. Nic takiego nie dzieje sie w gnome. Problem ten
pojawial sie w rh 7.2 (dlatego przesiadlem sie na pld). Nie mam pojecia co
moze to wywolywac, wiem, ze dzieje sie tak na obu jadrach 2.2.20 i 2.4.17.
Czy zdazylo sie to moze komus z was? Prosze o ewentualna pomoc.
Piotr Szymanski
djurban w linuxpl.org