Problem z wieszajacym sie kde z PLD ra (iso z 15.02.02)

DJ UrBaN djurban w tenbit.pl
Nie, 10 Mar 2002, 20:38:31 CET

Dnia nie 10. marzec 2002 19:18, napisałeś:
> Sprawdzałeś, czy komputer jest widoczny z sieci? To znaczy, czy udaje Ci
> się zalogować po jakimś ssh na przykład?
Niestety nei mam takiej mozliwosci.
> Ja tak miałem, po sprawdzeniu za
> pomocą top okazywało się, że proces kwin zjada całą moc procesora. Jeśli
> to to, to mi się udało ustalić, co powoduje takiw zwisy. Otóż winny jest
> właśnie kwin, a konkretnie fakt, że czasem zawiesza się przy próbie
> przełączenia na inne okno za pomocą klawiatury w przypadku, gdy nie ma
> żadnego okna otwartego. Zgłaszałem to na buglistę KDE. Odzew był taki, że
> mieli poprawić. Ale nie wiem, jak z efektem.
W kde3 nie ma, tyle ze skasowalem pakiety, ktore kiedys budowalem pod rh z
kde3, trudno zbuduje nowe pod pld. Ale z drugiej strony to dziwne, ze tego
nie poprawiono w kde2. Chociaz i tak nie jestem pewien czy to to, bo czasem
sie zawieszza np. jak scrolluje z klawiatury.
Piotr Szymanski
djurban w linuxpl.org