Sparc

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Pon, 11 Mar 2002, 08:47:18 CET

> On Sun, 10 Mar 2002, Michal Dwuznik wrote:
> [..]

> Raczje do?a 3atwe. Wystarczy dociagn?a potzrebne pakeity i wykonaa upgrade
> bez mo?liwie u?ywania --nodeps/--force. W tej chwili z pakietów an sparc
> nieprawid3owo pracuja tylko silo i (nadal) sudo.
> silo jest 3atwe do poprawienia z sudo nie uda3o mi sie doj?a o co tam
> biega ?e to nie dzia3a (wczeniejsza wersja z repo dzia3a ale jest to
> znowu wesja z "prze?witem" :).

No to zaczynam drazyc temat:
Sciagnac drzewko pld (ktora czesc) na dysk loaklny zeby instalowac z
lokalnego ftp, ok.
Z bootkietki Sun niestety nie idzie, jakie wyjscie numer 2 ?
Chcialbym zeby instalacja poszla po sieci, ale niestety za maszyne
serwujaca (NFS moze byc) robic musi maszyna Wingrozowa.
czy boot jadra po tftp ?
W tej chwili nie stoi na Sunie zaden system, po wczorajszych nocnych
zabawach ;)

Pozdrawiam
Michal