Sparc

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Pon, 11 Mar 2002, 09:22:12 CET

(...)

> W tej chwili nie stoi na Sunie zaden system, po wczorajszych nocnych
> zabawach ;)
(...)
No to teraz najlepiej bootnet64.img (masz usparc o ile pamiętam?) z rh6.2,
zainstaluj rh w wersji najbardziej minimalnej jak się da.
Potem musisz upgradnąc rpma, bo ten z rh6.2 nie obsługuje paczek pld.
No a potem to juz trzeba powalczyć.
Ja robilem to w ten sposób:
- Po instalacji rh pousuwalem wszystkie pakiety (w miarę mozliwosci oczywiście) których
nie ma w PLD-1.0/coinst/base;
- napisałem sobie skrypcik rpm -Uvh wszystkich paczek które są wylistowane w PLD-1.0/coinst/base.
Pamietam, że po tych zabiegach z niespelnionymi zaleznosciami zostal mi tylko kernel,
który wymagał init-scripts (w pld jest rc-scripts).
Zbudowany kernel na sparc64 leży na ftp.pld.org.pl w /test (mnie na sparc32 udało się zbudować 2.2.20-7 z cvs).
Jeżeli chodzi o ixy to możesz mieć zagrychę z gryzoniem ale to juz historia na inny odcinek.
Powodzenia :)

--
AdGor
adgor w faraon.dhs.org