Sparc

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Pon, 11 Mar 2002, 10:05:18 CET

> (...)

> (...)
> No to teraz najlepiej bootnet64.img (masz usparc o ile pamiętam?) z rh6.2,
> zainstaluj rh w wersji najbardziej minimalnej jak się da.
Sparci Ultra nie bootuja sie z floppa niestety, nie potrafia, Sun uznal ze
przeciez Solarisa budzi sie zawsze z CD-Romu, ale dzieki :), patent bedzie
przydatny jak juz sie jakies jadro uda postawic z malymi przyleglosciami
Zaczalem instalacje z CD Mandrake,  niestety X-serv nie lubi mojej grafiki
(Sparc 10 Ultra Creeator - niestety to nie standardtowe ATI :( ) a  potem
jeszcze jest cos popieprzone po poprzednikach z devaliasami w Promie.
Walcze dalej

Pozdrawiam
Michal