proftpd - komenda LIST

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 11 Mar 2002, 11:24:54 CET

On Mon, 11 Mar 2002, Jacek Konieczny wrote:
> Nie robienie takiego revDNS to głupi pomysł. Przynajmniej błąd
> w proftpd/glibc przyczynił się do czegoś pożytecznego :-)

Fakt, wiedzy nigdy zbyt mało ;), ale jak ma się w 'sieci' 5 komputerów
i wszystkie wpisane do /etc/hosts, to uruchamianie i konfigurowanie
binda to trochę jak 'strzelanie z armaty do wróbli'. ;)
Przy okazji spytam: jaka metoda jest zalecana do 'ukrycia'
tych 'wewnętrznych' stref pzred światem?
Teraz używam 'acl ...' i 'allow-query {..'

> Najpierw trzebaby się upewnić, że to rzeczywiscie glibc winne.

Właśnie tego na 100% nie jestem pewien, ale jak tylko będę miał
okazję (czytaj: będę u klienta) to sprawdzę.
pzdr
Stacho Pal