Upgrade dystrybucji

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 11 Mar 2002, 19:50:29 CET

Mam na serwerku baaaardzo starą wersję PLD. Przykładowo, glibc jest w
wersji 2.1.3-23. Stwierdziłem, że wreszcie się nad nim zlituję i zrobię
update. I tutaj mam pytanie. Czy da się to zrobić bezboleśnie jedynie
wukorzystując zasoby z sieci? Np. najpierw pociągnąć z palca glibc-a, rpm-a
i poldka, zainstalować to "na chama" a potem dociągnąć resztę z sieci przez
$ poldek -s ftp://ftp.tatry.pl/PLD/RPMS/packages.dir --upgrade-dist
Jeśli tak się da, czy nie nastąpi w międzyczasie moment, gdy mi zdechnie
połączenie sieciowe i całość operacji szlag trafi? Jeśli nic takiego, to po
prostu wypalę sobie ISO na płytkach i spróbuję standardowo, przez rpm -Fvh.
Powinno się udać, zwłaszcza, że sobie odchudziłem pakiety (zostało tylko co
niezbędne).
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537