Maskarada w PLD

Adam Piatyszek ediap w et.put.poznan.pl
Pon, 11 Mar 2002, 21:28:21 CET

Witam,

Mam pytanko jak elegancko skonfigurowac maskarade w PLD. Czy skrypty
napisane specjalnie do PLD zawieraja tego typu opcjei? W /etc/sysconfig
znajduje sie plik "static-nat" i zastanawia mnie do czego on sluzy.
Domyslam sie, ze do tego, ale nie znalazlem nigdzie dokumentacji. Gdzie
ewntualnie szukac takowej?

Pozdrawiam,

ediap

PS. Rozwiazania lopatologiczne mniej wiecej znam, tzn. modyfikacja rc.local
itp. Chodzi mi o to czy mozna to zrobic inaczej?

--
Adam Piatyszek
Poznan University of Technology