apt i dużo pakietów

Przemysław Stanisław Knycz dj-pld w knycz.net
Wto, 12 Mar 2002, 06:31:00 CET

On Mon, Mar 11, 2002 at 09:37:09PM +0100, Krzysztof Garus wrote:
> Mam płytki z RPMami, ale tylko z RPMami (bez jakiś .disk czy innych
> dodatków). apt-cdrom nie chce tego połknąć. Czy da się zrobić tak aby apt
> korzystało z tego?

O lie mi wiadomo nasze CD nie były przystosowane do apt'a, nie wiem
wprawdzie jak to jest teraz, bo nie zasysałem jeszcze żadnych iso :>
Pozatym nawet ... jak masz płytki tylko z .rpm to nie wiem czy coś
zadziałasz, nawet poldkiem, bo jak apt i poldek musi (?) mieć indexy, by
porównać to z bazą i potem wiedzieć co zasysać i installować.

Także nice rpm -i roncoma.rpm --upgrade

(:

--
Przemysław Stanisław Knycz