Sparc

Wto, 12 Mar 2002, 11:12:58 CET

On Mon, 11 Mar 2002, Michal Dwuznik wrote:

> od

> da,

> No to zaczynam drazyc temat:
> Sciagnac drzewko pld (ktora czesc) na dysk loaklny zeby instalowac z
> lokalnego ftp, ok.
> Z bootkietki Sun niestety nie idzie, jakie wyjscie numer 2 ?

Starsze modele co wiadomo ogólnie nie potrafia wystartować z FD.
Wtedy startujesz po TFTP. Mozesz do tego celu użyć maszynki z PLD w którym
to rc-scripts jest przystosowane do bycia ARP/RAPR/TFTP serwere.
W /etc/rethers wstawiasz IP i MAC adres Suna i po ustawieniu:

/etc/sysconfig/network::STATIC_ARP=yes
/etc/sysconfig/network::STATIC_RARP=yes

i wykonaniu "/etc/rc.d/init.d/network restart" instalujesz tftp serwer
(np. pakiet tftpd). Potem startujesz Suna i po zajrzeniu do
/var/log/messages patrzysz jaki plik TFTP serwe chce wyserwować i za niego
podkłądasz tftp boot obraz np. z RH. Potem leciu już normalnie.

> Chcialbym zeby instalacja poszla po sieci, ale niestety za maszyne
> serwujaca (NFS moze byc) robic musi maszyna Wingrozowa.

Nie potrzebujesz NFS serwera do instalacji.

kloczek