full duplex w eth ?

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Pon, 18 Mar 2002, 16:24:54 CET

On Mon, 18 Mar 2002 16:17:05 +0100
Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> wrote:

> Moja pracuje w full duplex na BNC... co nie wychodzi jej na zdrowie, w
> 2.2.20 mogłem ją oduczyć, ale w 2.4.17 już coś mi się nie udaje...
> zobaczę 2.4.18.
Ale ja mam router za serwerem i dobrze aby nic nie tracic na efektywnosci
transmisji zo znaczy ze karta w serwerze tez musi miec full duplex mimo
ze jest 10-a (inny przypadek powodowal b. duzo kolizji na interface
routera a co za tym idzie mozliwosc zatrzymania go w nie znanym momecie)