Instalacja - na oborot

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Czw, 14 Mar 2002, 18:41:26 CET

Sparcowa instalacje udalo mi sie dokumentnie wywrocic w glupocie swojej :(
Moze to i dobrze, sprobuje czysciej :)
Zainstalowalem RedHata basics po to zeby zaczac wrzucanie PLD na druga
partycje ktora bedzie docelowym /, tak sie chyba obejdzie bez konfliktow w
/etc itp. (docelowo / i /home sie zamienia miejscami, a obecne /tmp stanie
sie /usr)
Jaka kolejnosc wrzucania pakietow na docelowy dysk jest wlasciwa  - wzieta z
coinst/base?
Jesli tak to jakie pakiety ominac na sparcu , a jakie dorzucic do "bazowej"
instalacji.

Jesli ktos przypadkiem wie gdzie znalezc >=3 wersje rpm*sparc*.tar.gz to
takze bylbym bardzo wdzieczny

A nie mam pod reka maszyny do wypakowania bebechow z paczki z rpmem dla
sparca.

Pzodrawiam
Michal