Sparc

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Sob, 16 Mar 2002, 13:54:52 CET

On Mon, Mar 11, 2002 at 12:15:28AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Raczje dość łatwe. Wystarczy dociagnąć potzrebne pakeity i wykonać upgrade
> bez możliwie używania --nodeps/--force. W tej chwili z pakietów an sparc
> nieprawidłowo pracuja tylko silo i (nadal) sudo.
ee... co Ci nie dziala w silo? :/
[undefine w athena undefine]$ rpm -q silo --qf "%{name}-%{version}-%{release} %{buildhost}\n"
silo-0.9.9-4 team.pld.org.pl

> silo jest łatwe do poprawienia z sudo nie udało mi się dojść o co tam
> biega że to nie działa (wczeniejsza wersja z repo działa ale jest to
> znowu wesja z "prześwitem" :).
i znowu - z czym masz problemy i ktora wersja?
[undefine w athena undefine]$ rpm -q sudo --qf "%{name}-%{version}-%{release} %{buildhost}\n"
sudo-1.6.5p2-2 team.pld.org.pl