Wybor pakietow w PLD po podstawowej instalacji.

djurban@tenbit.pl djurban w tenbit.pl
Nie, 17 Mar 2002, 11:24:21 CET

Witam,
Czy istnieje moze jakis program do wyboru pakietow ala dselect, tak zeby se tylko wpisal do sourcelist rpm file:/mnt/data/PLD base, a potem odpalam program i zanzaczam co do instalki?

Oprocz tego mam pytanie odnosnie mc, tzn. dlaczego mc jak wciasne ctrl+o nie wychodzi na swoja konsole itylko na cos czeka?

No i mam dobra wiadomosc, linux w koncu zaczal sie nadawac do wszystkiego co potrzebuje na desktop i dlatego przed sekunda wyrzucilem windows i teraz mam tylko 100 mb partycje na dos (legalny) i 2 partycje 5g i 24g na reiserfs :) Jest na linuksa juz divix i gierki chodza pod wineX, wogole cud.

BTW. Nie wiecie moze gdzie znajde jakis wyczerpujacy opis konfiguracji cupsa?
--
Piotr Szymanski
djurban w linuxpl.org