sparc-klawiatura:

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Pon, 18 Mar 2002, 16:59:43 CET

> Podnioslem PLD na sparcu - kernel 2.2.14-5.0 na razie zerzniety z RH,
> drzewko, skrypty, reszta PLD
> (stoi w tej chwili i PLD i RH na oddzielnych partycjach - zmiana w 2
> miejscach w silo.conf hda4 na hda1 i mam inny system - to chwilowe bo jak
na
> razie RH dziala lepiej :))
> Przy starcie system wykrywa sobie klawiaturke "Sun type 5 without click" i
> dziala w RH poprawnie, a w PLDkowym modusie pracy wcisniecie 1 to a - 2 to
> itd, a to ~[[^A i tym podobne krzakole.
> Gdzie szukac winowajcy ?
Sorry za odpowiadanie samemu sobie - w setupie interaktywnym wszystko psuje
sie po zastartowaniu uslugi console - "setting console font and map (pisze z
pamieci) [DONE]"
Spodziewam sie wiec przymapowania klawiszy w jakis zgola dziwny sposob.
Ktore pliki wiec nalezy jeszcze przerzucic z partycji RH do PLD ?

Dzikei z gory
Michal

PS: Mam nadzieje ze te wszystkei moje szarpaniny wywolane wlasnym
niedouczeniem sie komus przydadza ....