sparc-klawiatura:

Pon, 18 Mar 2002, 17:15:39 CET

On Mon, 18 Mar 2002, Michal Dwuznik wrote:

> Podnioslem PLD na sparcu - kernel 2.2.14-5.0 na razie zerzniety z RH,
> drzewko, skrypty, reszta PLD
> (stoi w tej chwili i PLD i RH na oddzielnych partycjach - zmiana w 2
> miejscach w silo.conf hda4 na hda1 i mam inny system - to chwilowe bo jak na
> razie RH dziala lepiej :))
> Przy starcie system wykrywa sobie klawiaturke "Sun type 5 without click" i
> dziala w RH poprawnie, a w PLDkowym modusie pracy wcisniecie 1 to a - 2 to s
> itd, a to ~[[^A i tym podobne krzakole.
> Gdzie szukac winowajcy ?

W kbd jeżlei już. Po mimo tego że mam try sparki na PLD to w zasadzie mało
używam je lokalnie bo wszystkie maszynki stoją w serwerowni :)
na pewn jest tu jeszcze coś do zrobienia w kwestii braków jakie moze ten
pakiet zawirać per arch.
Jęzlei cokolewirek moge jeszcze dodać to to że o ile pojawiłyby się
koniecznosci wprowadzania jakis rozróżnień w skrypach dostarczanych z kbd
to zamaist w nich zaszywać wsparcie dla wszystkich możliwych arch to
powinno się to pojawić w osbnych sktyptach które na etapie %install speca
beą instalowane zależnie od arch.

kloczek