sparc-poldek-instalacja - kupa pytan

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Pon, 18 Mar 2002, 21:39:32 CET

On Thu, 14 Mar 2002 23:19:39 +0100
"Michal Dwuznik" <Michal.Dwuznik w cern.ch> wrote:
(...)
> (--source=/tmp/<..>/RPMS --install-dist=/home --root=/home --mkdir --pkgset=
> /tmp/basemodified) - mam nadzieje ze dobrze ?

Jeśli poszlo bez problemów to pewno, że dobrze - dla mnie bomba!

> Poszlo bez problemow (za wyjatkiem dwoch pakietow ktore w liscie pakietow sa
> w oczko nizszych wersjach (ln -s gpm-4.0.1-3.sparc.rpm
> gpm-4.0.1-2.sparc.rpm ; ln -s man-1.5i2-6.sparc.rpm man-1.5i2-6.sparc.rpm
> rozwiazalo problem) - mam nadzieje ze to nie byl grzech

O jakiej liście mówisz? W coinst/base są tylko nazwy pakietów bez ver-rel-arch ?

> Nastepnie w celu unikniecia glupoty z wczoraj backup /home/etc /home/boot
> (co jeszcze wykopiowac przed dalszymi dzialaniami? - pytanie nr jeden)

Ja nie byłem tak zapobiegliwy :)

> Co teraz  - watpliwosci we mnie :
>     Jak zupdatowac zawartosc /target/etc zeby odzwierciedlic docelowy
> system, a nie obecny
>    mtab, fstab juz przerobilem
>    Wziac jadro zbudowane ze starego - wrzucic do /boot ?

dokładnie (nie zapomnij o /lib

>    Zmienic silo.conf z wskazujacego na root jako /dev/hda4 (docelowy home,
> obecnie /)
>     na  /dev/hda1 (docelowy /  , obecnie /home) ?

no nie masz wyjscia :)

> - czy silo sobie poradzi
>     Czy w ogole silo z wczoraj z ftp.pld.org.pl dziala - slyszalem ze nie
> bardzo, ale mozna poprawic, co poprawic w takim razie ?

nigdy nie miałem problemów z silo

>     Jak zapisac silo.conf (i gdzie ma lezec) zeby mozna bylo miec "dwa
> systemy" obecne Redhat/PLD bootowane jako jedna opcja, i docelowe pld jako
> druga?

a nie lepiej alias w bootpromie?
(...)

AdGor
adgor w faraon.dhs.org
GG: #1248
JID: adgor w jabber.pld.org.pl
For any complaints You can always write to /dev/null .