PLD w Linux Plus

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Pon, 18 Mar 2002, 23:39:30 CET

On Mon, 18 Mar 2002, Marcin Chojnowski wrote:

> ja tam bym się nie cieszył bo będzie pełno lamerskich pytań, jak to
> dobrze że #pld jest lekko moderowane

moderowane? znaczy się lamery się nie czepią? ;>>>
na lamerskie pytania odpowiedzi są na irc.pld.org.pl o ile się nie mylę
(nie tylko lamerskie) tak więc nie powinieneś się martwić, że bedziesz
musiał na tyle mejli odpisywać (jaki ma nakład to czasopismo? ;)

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]