instaler i nie ext2

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 19 Mar 2002, 18:48:32 CET

On Tuesday 19 March 2002 18:33, you wrote:
[...]
> Hmmm... A jeśli wsadzę sobie do swojego kompa czysty dysk (hdb go
> nazwijmy) to jak ręcznie zainstalować wszystko co chcę (tzn. z poziomu
> mojego obecnego systemu siedzącego na hda)? Bo odnoszę wrażenie, że była
> by to przyjemniejsza instalka niż z bootkietki (heh... to się instaluje,
> a ja normalnie z kompa korzystam :).
Poldek będzie pomocny. Na szybko wyczytałem w manualu (cytuję):

       --install-dist[=DIR]
           Install system from scratch under DIR as root directory (/).
           Needs packages to be specified.

a niżej:

       Installation from scratch

       $ poldek -s ftp://ftp.trurl.net/PLD/RPMS/
         --install-dist=/mnt/dest -p ftp://home.net/my-pkgsets/myset

Trzeba będzie użyć ftp://ftp.pld.org.pl albo, jeśli masz zciągnięte
pakiety, ścieżki do odpowiedniego katalogu. A myset to plik z listą
pakietów do zainstalowania.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537