PLD w Linux Plus

wojrus@linux.slupsk.net wojrus w linux.slupsk.net
Śro, 20 Mar 2002, 08:46:14 CET

Dnia Thu, Mar 21, 2002 at 06:53:04AM +0100 stanal u mych drzwi list od Seweryn Habdank-Wojewodzki i rzekl:
> Witam

> A'propos niech mi ktos powie kto moze wejsc na #pld
> na #pldhelp to jakas speluna sie zrobila gorzej niz na
> #drechyrulzczanel.
NIKT nie kaze ci korzystac z tego co robimy w ramach #pldhelp lub
irc.pld.org.pl. Jesli natomiast masz jakies konstruktywne pomysly to
bardzo chetnie ich wyslucham. Jesli masz zamiar kogokolwiek wyzywac to
udaj sie prosze na wspomniany przez ciebie (znany z autopsji?)
#drechyrulzczanel.

--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net