PLD w Linux Plus

Seweryn Habdank-Wojewodzki habdankshw w tenbit.pl
Czw, 21 Mar 2002, 17:32:29 CET

Witam

> NIKT nie kaze ci korzystac z tego co robimy w ramach #pldhelp lub
> irc.pld.org.pl.

I dla tego szukam innego kanalu - kiedys na #pldhelp bylo calkiem ok..

> Jesli natomiast masz jakies konstruktywne pomysly to
> bardzo chetnie ich wyslucham.

1. Mniej chamstwa

Ludzie na #pldhelp sa w porzadku i pewnie wiekszosc taka jest,
ale jest tam kilku ktorym sie troche poprzewracalo w glowach.

> Jesli masz zamiar kogokolwiek wyzywac

Przeczytaj uwaznie tresc mojego postu. Czy ja kogokolwiek przezwalem?
Napisalem ze atmosfera jest jak w spelunie.

> to udaj sie prosze na wspomniany przez ciebie (znany z autopsji?)
> #drechyrulzczanel.

Nie udam sie tam bo wlasnie napisalem, ze mi to nie odpowiada.

Pozdrawiam i przepraszam jesli moja uwaga skrzywdzila porzadnych
urzytkownikow kanalu #pldhelp.

Hrabia.