Jak nie włączać DMA dla dysu podczas startu.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 21 Mar 2002, 15:07:57 CET

On Thursday 21 March 2002 14:58, you wrote:

> Może coś znajdziesz w: /usr/src/linux-2.2.20/Documentation/ide.txt
> No i (chyba) nie obejdzie się bez ręcznej ingerencji w initrd. :(
To jakoś tam przeżyję.

> Ten kernel miał wyłączone (chyba) DMA.
Owszem. Dlatego działa.

> Od ustawiania hdparm'em, ja np. tu wyłączam DMA:
> HDPARM_hda="-qd 0"
To akurat wiem. To było bardziej pytanie retoryczne, znaczeniowo równoważne
"W końcu mamy /etc/sysconfig/hdparm".

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537