Drukarka

Czw, 21 Mar 2002, 18:01:23 CET

On Thu, 21 Mar 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Niech się wypowie ktoś kto gnome używał, ale ja ze słuchu bym sugerował
> gnom-print i controll center (niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę).

gnom-print to jest biblioteka z infrastruktórą do drukowania. W żaden
sposób nie jest to zwiazane z żadnym podsystemem drukowania.

Sam używam LPRng i drukuję na drukarkę postcriptową. Z gnom-print jest juz
nawet bardzo dobzre obecnie dzieki temu nei tzreba cudować np. przyt
drukowaniu arkuszy z gnumerica żeby uzyskać polskie literki (te są obecne
i na wydruku i na podglądzie).

kloczek