Jak nie włączać DMA dla dysu podczas startu.

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 21 Mar 2002, 19:01:27 CET

On Thu, 21 Mar 2002, Jacek Konieczny wrote:

> A jak te ustawienia, czy nawet sam hdparm, mają być załadowane, jeżeli
> dysk z włączonym DMA odmawia posłuszeństwa już na starcie?
> Powinien być jakiś sposób na ustalenie czy DMA ma być włączone przed
> załadowaniem i uruchomieniem sterownika.

Nie wiem jak to jest w kernelu PLD, ale w standardowym można podać np. w
lilo: hda=noautotune. Nie wiem czy to wyłącza coś oprócz DMA, ale chodzi w
porządku.

> Pozdrowienia,
>         Jacek

> http://lists.pld.org.pl/

Andrzej Szombierski
anszom w v-lo.krakow.pl / qq w kuku.eu.org / anszom w klub.chip.pl