co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Czw, 21 Mar 2002, 20:54:08 CET

On Thu, 21 Mar 2002, nobody wrote:

> Chce szybko okreslic czy jakis chipset jest obslugiwany przez  -
> upraszczajac - PLD-1.0 od kopa, czy bede musiala sie meczyc,
> kombinujac czemu cholerstwo nie dziala i co zmienic, zeby zaczelo
> dzialac zgodnie z moimi oczekiwaniami, bez przesiadania sie od razu
> na np. debiana.

PLD nie obsługuje żadnych chipsetów. Debian też sam tego nie robi. Za to
odpowiedzialny jest kernel, który obsługuje wiele popularnych
urządzeń. Bez zaglądania do dokumentacji nie da się stwierdzić czy coś
będzie działać czy nie. Można od razu zainstalować dystrybucję i
sprawdzić czy pójdzie czy nie. No ale to też wymaga czasu i zaglądania do
dokumentcji też.

> Jestem uzytkownikiem, ktory nie lubi sie meczyc i nie ma nawet na to
> czasu. Czy to oznacza, ze nie powinnam miec PLD na np. swoim desktopie,
> lub powinnam grzecznie oczekiwac na obsluge przez developera,
> zabierajac mu cenny czas (".. to pieniadz")?

Na obsługę przez developera raczej no powinno się liczyć (no chyba że
developer posiada umiejętności takowe), jedynie można
oczekiwać pomocy np. na tej liście. Wydaje mi się, że jeśli chcesz żeby
coś stało się bez Twojej wiedzy i za Twoimi plecami, bez ingerencji w
instalację powinnaś raczej zwrócić się w strone systemów z rodziny Win*
Tam nie stracisz cennego czasu na szukanie i konfiguracje.

> Byloby milo, gdyby ktos, najlepiej biegly webmaster (czy ekipa pld
> posiada kogos takiego?), umiescil na jakiejs stronie poswieconej PLD,
> jakie bebechy sa supportowane przez PLD, i fajnie byloby, gdyby ktos
> stale updatowal baze, przynajmniej w rytmie postepu prac nad PLD :>

Zastanawiam się po co piszesz na tą listę nie zaglądając nawet na
www.pld.org.pl ? Acha brak czasu. Rozumiem, napisz jeszcze kiedyś to może
się wymyśli jakąś instalacyjkę. O ile jesteś kobietą. Tu się facetom nie
pomaga ;>>>>

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]