Drukarka

Michał Abramowicz abram w cs.net.pl
Czw, 21 Mar 2002, 22:47:33 CET

On Thu, Mar 21, 2002 at 06:07:27PM +0100, Marcin Kapelko wrote:
> [...]
e no, wolasz mnie kloczku, a ja po wodzie chodze ... (dżizas)

> Wlasnie tego chcialem uniknac, jakbym mial chwile czasu, to pewnie bym tak
> zrobil :), ale zazwyczaj konczy sie to na kolejnej nieprzespanej nocy pod
> tytulem "dlaczego to nie dziala", a pozniej sie okazuje ze byl jakis extra
> tab albo cos w tym stylu...
chcesz kogos zadzwic ? zainstaluj cups'a
odpal netszkape i przy pomocy myszki zrob drukarke ...
to dziala, qmpel poszedl po piwo, tak byl zdziwiony ...
ze nie trza juz sie cackac z printcapem, ogonkify itp

pozdrawiam

--
Michał Abramowicz	abram at cs net pl
"zawsze coś chciałem tu mieć"