Mutt i Maildir

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Pią, 22 Mar 2002, 03:07:15 CET

Dnia pią 22. marzec 2002 00:16, Michal Kochanowicz napisał:
(...)
> Jeśli podnosisz X z kdm/xdm/gdm to upewnij się że w pierwszej linii
> /etc/X11/?dm/Xsession masz:
> #!/bin/sh -l

Tak mam.

> Ponadto zobacz czy w /etc/pam.d/?dm masz:
> auth            optional        /lib/security/pam_mail.so
> dir=~/Mail/Mailbox nopen lub podobnie.

[adgor w horand adgor]$ cat /etc/pam.d/kdm |grep pam_mail.so
[adgor w horand adgor]$

Wypróbowałem następujace warianty:

auth            optional        /lib/security/pam_mail.so dir=~/Mail/Mailbox
nopen
auth            optional        /lib/security/pam_mail.so dir=~/Mail/Mailbox
noopen
auth            optional        /lib/security/pam_mail.so dir=~/Maildir nopen
auth            optional        /lib/security/pam_mail.so dir=~/Maildir noopen
Bez zmian.
Ale jest coś na rzeczy z kdm/xdm , ponieważ, gdy wystartowałem ixy przez
xinit (startx) to problem nie występuje.
Mam prośbę - czy mógłbyś mi rzucić pare słów, co ten wpis w /etc/pam.d/?dm ma
na celu (niewiele wiem o pam - nigdy nie grzebałem w jedo konfiguracji i w
ogóle wszystkie ustawienia globalne mam raczej standardowe); dlaczego
podobnego wpisu nie ma domyślnie, jeśli miałby on takie znaczenie dla
prawidłowego funkcjonowania aplikacji z jej domyslnymi ustawieniami?
--
AdGor
adgor w faraon.dhs.org