alsa

Marcin Kapelko marcin w mccnet.pl
Pią, 22 Mar 2002, 20:02:38 CET

On Friday 22 March 2002 19:37, you wrote:

> Spróbuj może zrekompilować oryginalne vaniliowe jądro (2.4.18) z
> www.kernel.org.
> Jeśli pomoże, znaczy że coś nie tak może być z naszym jądrem.
> Przypuszczalnie to wina devfs (?) czy jak się to zwało ...
>
> Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
>

> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

Oki, sprobuje, bo mi na alsie zalezy...

A tak a propos stabilnosci Ra - owszem, ale strasznie mnie mierzi jedna rzecz
i musze zapytac, mianowicie cos jest jeszcze powalone z runlevelami. Chodzi o
taka glupote: gdm defaultowo startuje na 95, natomiast kilka innych rzeczy
startuje na 99 (w runlevelu 5tym) i dzieje sie tak ze po starcie gdma nie
startuje nic dalej, a napewno allowlogin (99). Wiec po kazdej instalacji (np
ostatnio cups) i pozniejszym restarcie (niekoniecznie po instalacji) jest pld
single i recznie zmieniam wszystkie 99 na 95, a gdm na 99, bo jak allowlogin
nie wystartuje, to, no wiadomo... tak samo jak odpale np. ntsysv -
przebudowuje wszystko po staremu.
Ale to tylko taka kosmetyka....

		Dzieki, Marcin