alsa

Grzesiek qlik w skrzynka.pl
Pią, 22 Mar 2002, 21:35:26 CET

----- Original Message -----
From: "Adam Gorzkiewicz" <adgor w faraon.dhs.org>
To: "Lista dla korzystaj±cych z Polerowanej Dystrybucji Linuksa"
<pld-users-pl w pld.org.pl>
Sent: Friday, March 22, 2002 9:17 PM
Subject: Re: alsa

> On Fri, 22 Mar 2002 20:03:08 +0100 (CET)
> Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> wrote:
> (...)
>
> Owszem jest:
> ftp> pwd
> 257 "/dists/ra/updates" is current directory.
> ftp> cd i686
> 550 i686: Permission denied
> ftp> ls
> 200 PORT command successful.
> 150 Opening ASCII mode data connection for file list.
> drwx------   2 root     root           35 Mar 20 19:05 SRPMS
> drwx------   2 root     root           35 Mar 20 19:05 alpha
> [...]
    Chcialem tu tylko powiedziec cos. hmm. otoz, na jadrze dystrybucyjnym
bodjaze 2.4.17-cosik. bo juz nie pamietam. mialem alse. sciagnalem sobie ja
z stronki allsy project. wersje 0.9 ktora jest w fazie testow. i cio ? tez
nie dzialalo. sek w tym ze cos oni spirzepszyli tam, i wsytaczy zmienic
nazwe modulow w makefile, bodajrze obcieli -card- cos takie. hmmm no juz nie
pamietam... ale to ytylko bodajze ten blad byl i alsa szla gladko. anyway ,
zapraszam z tym pytaniem nt. alsy na #pldhelp. jest tam pewna osoba ktora ci
w 100% pomzoe. bo i mi pomagala i to ruszylo.
    pozdrawiam
    q[]