dhcp

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 22 Mar 2002, 22:00:24 CET

On Fri, 22 Mar 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> A przypadkiem nie chodzi o to że dhcpcd nie odczepia się od terminala ?

Może też, ale przy okazji robienia restart sieci zauważyłem, że ifdown nie
czeka wogóle na "wyrejestrowanie" się dhcpcd z servera i efekt jest taki,
że jeżeli całość idzie szybko to podnoszenie interfejsów jest nieudane.

Ominięte jest to przez sleep w skrypcie init.s, ale to nieeleganckie.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...