alsa

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w phreaker.net
Sob, 23 Mar 2002, 01:38:02 CET

On Fri, 22 Mar 2002, Marcin Kapelko wrote:

> NIestety dalej tak samo... :(

Dziwne bo u mnie działa i 0.5.12a i 0.9.0beta12. Martwe linki wskazują na
problemy z devfs, z którym to nie udało mi się od roku uruchomić starej
alsy. Za to 0.9* działała jak trzeba z 2.4.16, teraz nie wiem bo to
cholerstwo powoduje same problemy i zrezygnowałem.

Proponuje wywalić devfs i sprawdzić czy w /dev wszystko jest jak trzeba

pozdr.

--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w phreaker.net> ]
[               Linux Registered User #164489 ]