alsa

Marcin Kapelko marcin w mccnet.pl
Sob, 23 Mar 2002, 02:11:16 CET

On Saturday 23 March 2002 01:50, you wrote:

> 	Domniemam że chodzi o mnie :) Z ALSA było tak w Twoim przypadku Grześku,
> że jak słusznie zauważyłeś to główny moduł od emu10k1 miał nazwę nie
> snd-card-emu10k1 a snd-emu10k1, obejście tego było dość brutalne -
> zmieniłem na chama skrypt startowy ALSY tak, że działają tylko i wyłącznie
> na emu10k1, i to dodatkowo o ile kompilowało się ją ze wsparciem dla
> sequencera oraz MPU401. Jeśli ktoś to by potrzebował to do Grześka piszcie
> bo on ma ten poprawiony skrypt.

Ale takie pytanie, moze nie do konca rozumiem o co chodzi z alsa, ale ja mam
oba moduly, tj. snd-card-emu10k1 i snd-emu10k1 i oba sa zaladowane...
Ta sama konfiguracja dzialala z 2.2.20 bez zadnych (!) problemow. Dopiero na
2.4.x one sie pojawily i sa w PLDowym kernelu i w vanilla z kernel.org. Nie
mam pojecia o co chodzi, ale moze to cos z procem? wine tez mi nie do konca
startuje, bo dymi ze nie moze pisac do proca (To moze straszna glupota, ale
na procu zupelnie sie nie znam). Tez dzialal na 2.2.20 bez zarzutu (a tak w
wiekszosci to udawal ze dziala :) ). A tak jeszcze odnosnie alsy, to ona tak
dziala, ale polowicznie. Tj. startuje z bledami itd. ale jako driver dzwieku
dalej dziala. Takie niuanse - jak dam snddevices jako static, to wszystko
alsowe startuje i dziala bez pisniecia, no i  nie ma dzwieku, natomiast
odwrotnie to alsa twierdzi, ze nie dziala, ale aumixem sobie podciagam i mam
muzyke. Takie to porabane wszystko :)

                Marcin

Dzieki wszystkim za rady...