co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Nie, 24 Mar 2002, 02:32:25 CET

On Thu, 21 Mar 2002, Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski wrote:

> będzie działać czy nie. Można od razu zainstalować dystrybucję i
> sprawdzić czy pójdzie czy nie. No ale to też wymaga czasu i zaglądania do
> dokumentcji też.

No wlasnie. Poki co, najlepsza dokumentacja do np. kernela jest w zrodlach
np. kernela. Bez zagladania do zrodel nie masz zadnej wiedzy :)
W mailu na ktory mi odpowiadasz, wyrazilam sie niezbyt precyzyjnie,
przepraszam. Chodzilo mi o liste w stylu
http://www.openbsd.org/sparc64.html - instalujac openbsd wiem,
ze nie bedzie problemow z obsluga kontrolerow SBUS NCR53c9x.
Fajnie, zeby w PLD-1.0 pojawila sie kiedys tego typu lista, niekoniecznie
dotyczaca architektury sun4u :)

> coś stało się bez Twojej wiedzy i za Twoimi plecami, bez ingerencji w
> instalację powinnaś raczej zwrócić się w strone systemów z rodziny Win*
> Tam nie stracisz cennego czasu na szukanie i konfiguracje.
Od 10 lat pracuje pod systemami unixopodobnymi, w szcz. pod Linuxem,
rozne dystrybucje.

> Zastanawiam się po co piszesz na tą listę nie zaglądając nawet na
> www.pld.org.pl ? Acha brak czasu. Rozumiem, napisz jeszcze kiedyś to może
> się wymyśli jakąś instalacyjkę. O ile jesteś kobietą. Tu się facetom nie
> pomaga ;>>>>

???? Co Ty pieprzysz?

Pozdrowienia z laptopa z zainstalowanym wlasnorecznie PLD bez kolorowego
instalatora, bez oczojebnego windziano-podobnego srodowiska graficznego,

Pozdrawiam
AS-Bo.

--
maniac