[sparc] X-y (bylo - kupa pytan)

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Nie, 24 Mar 2002, 17:38:41 CET

> zakomentuj: Load "dri"

Nie mam w sekcji o modulach ładowania "dri" ..
na wszelki wypadek powywalalem niepotrzebne drivery

> to driver do Twojej grafiki? jeśli tak to bym się przejmował - może
spróbować innego?
To jest moj driver, coz ja bez niego poczne ?
Video jakos sobie radzi mimo wszystko

> Option      "Protocol" "MouseSystems"
>         Option      "Device" "/dev/gpmdata"
>

> a w /etc/sysconfig/mouse:
> REPEATER=yes
> (zakładam, że masz gpm i chodzi prawidłowo)

Gpm dziala

> (...)
>
> Option  "XkbRules"      "sun"
>         Option  "XkbLayout"     "pl"
>         Option  "XkbModel"      "type5"

X-y ruszyly, mysz dziala,
O unresolved symbols w driverze dalej sie pluje, ale X-y dzialaja, choc na
razie single-buffered, ale to nie problem

Dzieki wielkie
Michal