alsa

Andrzej Dereszowski A.Dereszowski w eisp.pl
Nie, 24 Mar 2002, 22:25:51 CET

On Fri, Mar 22, 2002 at 07:02:34PM +0100, Marcin Kapelko wrote:
> Czy ktos bawil sie moze alsa w 2.4.17. Na 2.2.20 dzialala bez zarzutu,
> natomiast za nic nie moge jej uruchomic po upgrejdzie (nie widzi urzadzenia -
> przeczytalem wszelka dokumentacje, jaka znalazlem na ten temat, ale niewiele
> mi to dalo). Prawdopodobnie chodzi o to, ze jest taki martwy link /dev/snd
> wskazujacy do /proc/asound/dev - ale jak mam to dev wyczarowac nie mam
> pojecia.
>
> Mam EMU10K1, nieprzekompilowany kernel i najnowsze co moglem sciagnac do alsy
> pod PLD.

Sorry za ntg, ale może wiesz, czy do alsy są programiki sterujące dsp w emu10k1 (do oss jest taki emu-dspmgr czy coś). Nigdzie nie umiem tego znaleźć,
a nie chce mi się już wracać do oss :-(
Jeśli by się takie coś znalazło, to nawet poświęciłbym czas na przygotowanie
speca ewentualnie :-) (no chyba, że już jest, a ja nic nie wiem :)

deresz