co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 25 Mar 2002, 14:55:47 CET

On Mon, Mar 25, 2002 at 02:45:09PM +0100, Blues wrote:

> Aga ma rację - takie coś jest potrzebne i powinniśmy zamieścić listę co
> działa a co nie.
> Lista negatywna będzie mobilizująca dla producentów i chyba nie będzie to
> reklama, ale napiętnowanie tych, które nie chodzą...
> Może się pojawić lista sprzętu, o którym nic nie wiemy, lista, o której
> informacje są rozbieżne...

Miałem nadzieję, że ona szybciej odpowie. :-)

Macie rację, jest to potrzebne tylko z tego co widzę to nikomu
nie chce się tego zrobić.

Jeśli Agnieszka uważa, że jest to bardzo potrzebne to zapraszam do
współpracy.

Tu się realizuje pomysły a nie zgłasza wnioski. :-]

    wrobell <wrobell w ite.pl>